Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Tato kniha se zaměřuje na publicistické žánry a seznamuje nás také s významnými osobnostmi tohoto období.
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.
Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.
Kniha, kterou připravila k vydání zkušená publicistka…
Skladem 1 ks
DMOC 258 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.79 Kč
Tato publikace svým stylem volně navazuje na knihu S…
Skladem 3 ks
DMOC 299 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.129 Kč
Čtyřiatřicet. Právě tolik jmen obsahoval seznam, který…
Skladem > 10 ks
DMOC 325 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.59 Kč
Medailony mužů, kteří stáli v čele Československé…
Skladem > 10 ks
DMOC 399 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.179 Kč