00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Týmová supervize elektronická kniha

Autor: Bohumila Baštecká, Milan Kinkor, Veronika Čermáková
(0)

Týmová supervize vychází téměř po deseti letech jako druhé, přepracované vydání úspěšného titulu z roku 2016. Oproti prvnímu vydání se rozšířily zvláště kapitoly o vztazích a supervizních modelech. Do dynamického týmového dění autoři vnášejí…

Celý popis
  • FormátEPUB, MOBI
E-knihaTýmová supervize
499 Kč
  • Ihned ke čtení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Týmová supervize vychází téměř po deseti letech jako druhé, přepracované vydání úspěšného titulu z roku 2016. Oproti prvnímu vydání se rozšířily zvláště kapitoly o vztazích a supervizních modelech. Do dynamického týmového dění autoři vnášejí reflektující nadhled a vědomí rozmanitých kontextů. Zachovávají přitom osvědčený trojúhelníkový model 3×3: Věnují se nejprve trojici organizačních (společenských), týmových a supervizních souvislostí, v jejichž rámci se supervize odehrává. Zaměření reflexe, tedy účel týmové supervize, zkoumají v trojici Cíle (Proč supervidovat?), Procesy
(Co supervidovat?) a Vztahy (Jak supervidovat?). Malý i velký supervizní oblouk přibližují přes trojici kontraktování, intervenování a hodnocení.
Autoři se snaží vyvažovat českou supervizní tradici a nové směry rozvoje včetně důrazu na reflexivitu, rozmanitost, kulturní pokoru a udržitelnost. Vnímají týmy i supervizi jako prostředí demokratických hodnot, o něž stojí za to usilovat dnes i v budoucnu.

Parametry

  • ISBN978-80-7684-170-3
  • Jazykcs
  • Výrobce / DovozceTriton
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %