00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Sexuální život ve starém Peru elektronická kniha

Autor: Eva Farfánová Barriosová
(0)

Historie sexuality a sexuálního života všeobecně v Peru, od počátku civilizace až do doby Inků. Jako podklad pro tuto jedinečnou publikaci posloužily četné nejnovější archeologické nálezy, zejména keramika, etnohistorické prameny a zápisy…

Celý popis
    NedostupnéTento produkt již není možné objednat

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Historie sexuality a sexuálního života všeobecně v Peru, od počátku civilizace až do doby Inků. Jako podklad pro tuto jedinečnou publikaci posloužily četné nejnovější archeologické nálezy, zejména keramika, etnohistorické prameny a zápisy španělských kronikářů ze šestnáctého a sedmnáctého století. Autorka se zaměřuje mj. na kult plodnosti, na postavení ženy ve staré peruánské společnosti a materiální kulturu, jež vyjadřuje erotiku, popisuje námluvy, důležitost panenství, sňatek, mateřství, prostituci, homosexualitu, život panen Slunce i incestní sňatky vládců a polygamii, která hrála ve vytvoření rozsáhlé incké říše velmi důležitou úlohu. Zajímavé je, že se až dodnes mezi domorodým obyvatelstvem udržela řada rituálů, odkazujících k dávným zvykům. K dispozici je množství nádherných fotografií se sexuálními motivy, k nimž se český čtenář běžně nedostane. Kniha je nesporným obohacením poznatků o velice významném a nesporně atraktivním období peruánských dějin.

    Parametry

    • ISBN978-80-247-5012-5
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceGrada
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %