00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Autor: Miles Young
(0)

Odhaluje tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Celý popis
  • Typ vazbyVázaná
  • Počet stran288
  • Rok vydání2018
  • Cena nižšío 72 %oproti DMOC
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Skladem > 5 ks
DMOC 699 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.199 KčNaše cena

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Parametry

  • Typ vazbyVázaná
  • NakladatelSvojtka & Co.
  • Počet stran288
  • Rok vydání2018
  • Rozměry produktu20 x 193 x 253
  • EAN9788025621592
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %

Mohlo by se vám líbit také

  • Cena nižšío 67 %oproti DMOC
Sigmund Freud a židovská mystická tradice

Sigmund Freud a židovská mystická tradice

David Bakan

Průkopnické dílo zpochybňuje pohled na Freuda jako…

Skladem 2 ks
DMOC 299 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.99 Kč
  • Cena nižšío 35 %oproti DMOC
Povídání o srnčí zvěři

Povídání o srnčí zvěři

Josef Drmota

Kniha určena nejen pro myslivce, ale i pro uchazeče o první…

Skladem 2 ks
DMOC 229 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.149 Kč
  • Cena nižšío 75 %oproti DMOC
Nejslavnější filmy, které nikdy neuvidíte
(1)

Nejslavnější filmy, které nikdy neuvidíte

Simon Braund

Kniha Nejslavnější filmy, které nikdy neuvidíte předkládá…

Skladem 4 ks
DMOC 799 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.199 Kč
  • Cena nižšío 73 %oproti DMOC
SOS ve vesmíru

SOS ve vesmíru

Hermann Woydt

Cílem této knihy je připomenout, že ne všechny výpravy do…

Skladem 5 ks
DMOC 289 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.79 Kč
  • Cena nižšío 43 %oproti DMOC
Zábavné experimenty

Zábavné experimenty

Chemie, elektřina, magnetismus, optická iluze, světlo a…

Skladem 2 ks
DMOC 299 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.169 Kč
  • Cena nižšío 87 %oproti DMOC
Najdu tě

Najdu tě

Sylvie Samsonová

Původní cena 59 Kč. Sleva 34%. Jste SINGLE a chtěli byste…

Skladem 4 ks
DMOC 299 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.39 Kč