00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Města bez plánu elektronická kniha

Autor: Alain Bertaud
(0)

Jak vznikají města, ve kterých se dobře žije? A proč i dobře míněné plány často selhávají? Plánovači měst činí rozhodnutí s okamžitým dopadem – určují šířku ulic, minimální velikost pozemků či maximální výšku budov. Přitom se opírají o neurčité…

Celý popis
  • FormátEPUB, MOBI
E-knihaMěsta bez plánu
390 Kč
  • Ihned ke čtení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Jak vznikají města, ve kterých se dobře žije? A proč i dobře míněné plány často selhávají? Plánovači měst činí rozhodnutí s okamžitým dopadem – určují šířku ulic, minimální velikost pozemků či maximální výšku budov. Přitom se opírají o neurčité cíle jako „udržitelnost“, „obyvatelnost“ nebo „odolnost“, často bez jasných kritérií úspěchu.

Alain Bertaud, který dříve pracoval jako plánovač ve městech po celém světě od USA po Jemen a poté jako hlavní urbanista Světové banky, však ukazuje, že města nejsou výsledkem plánů, nýbrž dynamických trhů – především trhu práce a trhu s bydlením. Bertaud prosazuje porozumění spontánnímu vývoji města skrze skutečná data, ekonomické modely a chování lidí.

Tato kniha propojuje ekonomii města s praxí urbanismu a nabízí přesvědčivé argumenty, proč by města měla fungovat spíš jako otevřené systémy reagující na poptávku, nikoliv jako centrálně navržené projekty. Výsledkem může být vyšší produktivita, lepší dostupnost a vyšší kvalita života – pro každého z nás.

Parametry

  • ISBN978-80-86389-75-2
  • Jazykcs
  • Výrobce / DovozceInstitut liberálních studií
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %