Aplikované formy komunikačních dovedností v konkrétních pracovních činnostech manažera jsou více a více součástí jeho práce. Uplatňují se při výběrových pohovorech, hodnoticích pohovorech, vedení pracovních porad, telefonování, písemné komunikaci v…
Aplikované formy komunikačních dovedností v konkrétních pracovních činnostech manažera jsou více a více součástí jeho práce. Uplatňují se při výběrových pohovorech, hodnoticích pohovorech, vedení pracovních porad, telefonování, písemné komunikaci v podobě různých zpráv apod. To vše jsou situace, v nichž se komunikuje a kde jsou stanovena určitá pravidla, která je třeba zvládnout. A právě proto přichází na trh nové, přepracované a doplněné vydání úspěšné knihy Komunikační dovednosti v praxi. Publikaci ocení nejen manažeři, podnikatelé a ekonomové, ale i studenti příslušných oborů. Vedle popisu základních funkcí a charakteristiky komunikace a komunikačních forem zachycuje problematiku osobnosti člověka, jeho Já v komunikačním kontextu, sociální vnímání a naslouchání. Nezapomíná však ani na praxi a věnuje kapitoly jak sebeprezentaci, vystupování před publikem, skupinové komunikaci a týmové práci, tak přijímacím a hodnoticím pohovorům a komunikačnímu výcviku.
Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.
0 %
0×
0×
0×
0×
0×
Dostupnost zboží na prodejnách a termíny dodání
Komunikační dovednosti v praxi / Milan Mikulaštík
Údaje o dostupnosti produktu jsou orientační. Produkty skladem jsou v přímém prodeji a mohou být brzy vyprodány.
Rezervace proběhla úspěšně
Veškeré informace najdete na vašem e-mailu . Děkujeme za vaši rezervaci.
Rezervaci připravíme a pošleme vám e-mail. Na vyzvednutí budete mít 5 dní.
Sleva 20 % při objednávce nad 349 Kč na celý sortiment s kódem MAMINKA20🌸 Akce platí do 11. 5. pouze na e-shopu. 🛒