00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Jak vzniká počasí elektronická kniha

Autor: Jan Bednář, Jaroslav Kopáček, Michal Žák
(0)

Třetí, aktualizované vydání úspěšné publikace Jaroslava Kopáčka, Jana Bednáře a Michala Žáka (Karolinum, 2005; 2. vyd. 2019) seznamuje čtenáře s atmosférickými úkazy a jevy, které ovlivňují počasí a objevují se v souvislosti s jeho výraznými až…

Celý popis
  • FormátPDF
270 Kč
  • Ihned ke čtení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Třetí, aktualizované vydání úspěšné publikace Jaroslava Kopáčka, Jana Bednáře a Michala Žáka (Karolinum, 2005; 2. vyd. 2019) seznamuje čtenáře s atmosférickými úkazy a jevy, které ovlivňují počasí a objevují se v souvislosti s jeho výraznými až extrémními projevy. Čtenář se dozví o elektrických výbojích v atmosféře, formování oblačné elektřiny, o blescích, struktuře bouřkových oblaků, vzniku krupobití, tromb, tornád a dalších souvisejících úkazech. Autoři dále probírají klimatickou změnu či problematiku skleníkového efektu zemské atmosféry.

 Oproti druhému vydání je rozsáhle aktualizovaná především závěrečná kapitola, která se věnuje prezentaci meteorologických informací v současných sdělovacích prostředcích, kde v oblasti digitálních technologií a na sociálních sítích dochází k rychlému inovativnímu vývoji. Dále je nově zařazen výklad několika dnes frekventovaně užívaných pojmů, jako jsou např. polární cirkulační buňka, polární cyklony, medikán či Schumannova rezonance.

 Výklad doprovází více než 50 ilustrací.

Parametry

  • ISBN978-80-246-6171-1
  • Jazykcs
  • Výrobce / DovozceKarolinum
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %