00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Jak vést svůj tým elektronická kniha

Autor: František Bělohlávek
(0)

Zkoumáme-li dnešní firmy a instituce z hlediska jejich poslání a naplňování cílů, zjišťujeme, jak důležité je, aby přijaly týmový přístup k vytváření své produkce nebo poskytování služeb. Na druhé straně si však také všimneme, jak málo se na tento…

Celý popis
    NedostupnéTento produkt již není možné objednat

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Zkoumáme-li dnešní firmy a instituce z hlediska jejich poslání a naplňování cílů, zjišťujeme, jak důležité je, aby přijaly týmový přístup k vytváření své produkce nebo poskytování služeb. Na druhé straně si však také všimneme, jak málo se na tento způsob práce dbá a jaké ztráty vznikají nerespektováním principů týmové práce. Nejsou to ani finance, ani strategie či technologie, ale je to týmová práce, která zůstává hlavní konkurenční výhodou na trhu. Kniha poskytuje návody k jednání, které jsou teoreticky poměrně jednoduché, ale je obtížné vnášet je do každodenního života organizací. Je orientována spíše prakticky, vychází z osobních zkušeností autora - konzultanta a trenéra managementu v různých podnikatelských prostředích. Zásady popsané v jednotlivých kapitolách jsou doloženy formou případových studií, které přinášejí zajímavé informace ze života jednotlivých firem. Doufáme, že i vám se stanou inspirací pro vaši řídící práci, a přejeme vám mnoho úspěchů při vedení vašeho týmu.

    Parametry

    • ISBN978-80-247-1975-7
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceGrada
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %