00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Inovace je rozhodnutí elektronická kniha

Autor: Adam Novák
(0)

- Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace?- Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit?- Jak se mohou inspirovat neziskové organizace…

Celý popis
    NedostupnéTento produkt již není možné objednat

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    - Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace?
    - Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit?
    - Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa?
    - Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy?

    Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi.

    Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám.

    Parametry

    • ISBN978-80-271-0333-1
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceGrada
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %