00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

60 nejčastějších chyb při focení mobilem elektronická kniha

Autor: Pavel Hrejsemnou
(0)

Cítíte se neustále zahlceni? Honíte se za nekonečným seznamem úkolů a máte pocit, že den má málo hodin? V dnešním světě, plném digitálního šumu a neustálých požadavků, se produktivita stala paradoxem. Máme více nástrojů než kdy dříve, ale méně…

Celý popis
  • FormátEPUB, MOBI, PDF
150 Kč
  • Ihned ke čtení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Cítíte se neustále zahlceni? Honíte se za nekonečným seznamem úkolů a máte pocit, že den má málo hodin? V dnešním světě, plném digitálního šumu a neustálých požadavků, se produktivita stala paradoxem. Máme více nástrojů než kdy dříve, ale méně času na to, co je skutečně důležité.

Tato kniha je vaším průvodcem, který vám pomůže převzít kontrolu nad svým časem, pozorností a energií. Nečekejte žádné rychlé „hacky“, ale spíše komplexní systém ověřených strategií a mentálních modelů, které vám umožní:

Definovat vaše skutečné priority a eliminovat zbytečný balast.Získat zpět ztracené soustředění a vstoupit do stavu „flow“.Budovat nezlomnou mentální odolnost a efektivně zvládat stres.Automatizovat a delegovat úkoly s nízkou hodnotou.Využít sílu reflexe a návyků pro dlouhodobý růst.

Ať už jste manažer, podnikatel, student nebo kdokoli, kdo touží po smysluplnější a naplněnější existenci, tato kniha vám ukáže, jak pracovat chytřeji, ne tvrději. Naučte se, jak se stát pánem svého času a konečně žít život, který si přejete.

Parametry

  • Jazykcs
  • Výrobce / DovozceIDEAIFY s.r.o.
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %