00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Základy moderního managementu - 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

(0)

Nápady světových guru v oboru managementu, které by neměli ambiciózní lídři opomenout. Základy moderního managementu. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě zaujme ambiciózní manažery.

Celý popis
  • Typ vazbyVázaná
  • Počet stran292
  • Rok vydání2016
  • Cena nižšío 98 %oproti DMOC
  • Výprodej
Základy moderního managementu - 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review
NedostupnéTento produkt již není možné objednat

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě zaujme ambiciózní manažery a lídry, hladové po inspiraci a toužící po tom, aby uspěli jak oni sami, tak jejich firmy. Michael Porter se zamýšlí nad tím, jak předčít konkurenci; John Kotter píše o tom, jak se vyrovnat se změnami v rámci osmi zásadních stádií; Daniel Goleman radí, jak využít emocionální inteligenci v zájmu maximální výkonnosti; Peter Drucker nabízí recept, jak řídit svou vlastní kariéru; Clay Christensen píše o uplatnění inovací v zavedených organizacích; Tom Davenport o tom, jak díky využívání analýz dosáhnete toho, že vám zákazníci zůstanou věrní; Robert Kaplan a David Norton o hodnocení vaší firemní strategie; Rosabeth Moss Kanterová o tom, jak se při zavádění inovací vyhnout běžných chybám; Ted Levitt radí, jak porozumět tomu, kdo jsou vaši zákazníci a co opravdu chtějí; C. K. Prahalad a Gary Hamel píšou o zavádění unikátních systémů, jež podpoří vaši strategii.
 

Parametry

  • Typ vazbyVázaná
  • NakladatelManagement Press
  • Počet stran292
  • Rok vydání2016
  • Rozměry produktu212 x 152 x 21
  • EAN9788072614493
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %

Mohlo by se vám líbit také

  • Cena nižšío 21 %oproti DMOC
  • Výprodej
(5)

Carmilla

J. Sheridan Le Fanu

Carmilla je strhující novela irského klasika Josepha…

Skladem 3 ks
DMOC 63 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.50 Kč
  • Cena nižšío 97 %oproti DMOC
  • Výprodej

Nebojte, pěšky se daleko nedostane

John Callahan

Nepotřebujete nohy, abyste se dostali daleko. Nekorektní…

Skladem 1 ks
DMOC 298 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.10 Kč
  • Cena nižšío 83 %oproti DMOC
  • Výprodej
(2)

Soukromí Milady Horákové

Michaela Košťálová

Soukromí Milady Horákové je po díle Rodokmen a soukromí TGM…

Skladem 3 ks
DMOC 289 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.50 Kč