00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč

Velký lexikon společenského chování

Autor: Vladimír Smejkal, Hana Schelová Bachrachová
(0)

Zatímco počátkem 20. století nalezli čtenáři vše o společenském chování v knihách Jiřího Stanislava Gutha-Jarkovského, počátkem století 21. plní tuto úlohu Velký lexikon společenského chování Vladimíra Smejkala a Hany Schelové Bachrachové. Další,…

Celý popis
  • Typ vazbyVázaná
  • Počet stran400
  • Rok vydání2011
Velký lexikon společenského chování
Skladem > 5 ks
149 Kč
Rezervovat na prodejně

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Zatímco počátkem 20. století nalezli čtenáři vše o společenském chování v knihách Jiřího Stanislava Gutha-Jarkovského, počátkem století 21. plní tuto úlohu Velký lexikon společenského chování Vladimíra Smejkala a Hany Schelové Bachrachové. Další, rozšířené vydání Velkého lexikonu společenského chování je nejobsáhlejší publikací o etiketě u nás a najdeme zde odpověď na prakticky každou otázku týkající se společenského chování. Velmi čtivý text doprovázený návodnými a zábavnými ilustracemi Romana Kliského potěší, poučí a pobaví čtenáře každého věku - od dospívající mládeže po seniory. Zkušení autoři, jejichž předchozí knížka Lexikon společenského chování je s více než 60 tisíci prodanými výtisky již řadu let bestsellerem, předkládají zasvěcené rady, jak se chovat v nejrůznějších společenských situacích - nejen v těch nejčastějších, jako je oslovování či podání ruky, ale i při mnoha specifických událostech, ke kterým patří např. první rande, rozchod či rozvod nebo jiné přírodní katastrofy. Výklad postupuje od klasických témat, jako je zdravení, představování, odívání, návštěvy, stolničení a rodinné obřady, přes chování v zaměstnání a ve školách, při dopravě, cestování, při tanci a jiných kulturních příležitostech až po náboženské obřady a zvládání mezních situací, jako je pobyt v nemocnici, jednání při nehodě a dalších pohromách. Kniha je skvělým dárkem pro každého a neměla by chybět v knihovně žádného moderního člověka!

Parametry

  • AutorVladimír Smejkal, Hana Schelová Bachrachová
  • Typ vazbyVázaná
  • NakladatelGrada
  • Počet stran400
  • Rok vydání2011
  • Rozměry produktu27 x 170 x 245
  • EAN9788024736501
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %

Mohlo by se vám líbit také

Sociální andragogika

Sociální andragogika

Autor: Jan Barták, Milan Demjanenko

Andragogika v procesu socializace člověka a její ukotvení v systému aplikovaných věd se sociální tematikou.

Skladem > 10 ks
99 Kč
Tak jsme lajkovali: Kterak přiložit prst na tep doby

Tak jsme lajkovali: Kterak přiložit prst na tep doby

Autor: Dominik Feri

Vymknuta ze svých kloubů doba šílí. Pryč jsou časy, kdy šlo všechny ty internety a počítače zakázat. Teď se s nimi musí žít. A Tak jsme lajkovali vám poradí jak na to. 20letý autor Dominik Feri vás osobitým způsobem provede soudobým životem a zákoutími sociálních sítí. K tomuto zásadnímu úkolu si na pomoc přizval několik desítek osobností...

Skladem > 10 ks
59 Kč
Teorie bečky

Teorie bečky

Autor: Jiří Klusáček

Po přečtení Teorie bečky pozvete své kamarády a narazíte sud s pivem!

Skladem > 10 ks
99 Kč
Pravda v reklamě

Pravda v reklamě

Autor: John Kenney

Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v reklamní agentuře na Madison Avenue, před blížící se čtyřicítkou je plný zmatků. Nedávno zrušil svatbu. Teď, několik dní před Vánocemi, musí zrušit dlouho plánovanou dovolenou, protože je nucen v rekordním čase napsat, vyrobit a dokončit reklamu důležitého klienta, výrobce plenek, pro vysílání při Super Bowlu. Ale je to ještě horší.

Skladem > 10 ks
29 Kč
Proč islám nesmí do Česka

Proč islám nesmí do Česka

Autor: Klára Samková

Stále si myslíme, že islám je náboženství, a tak pro něj uznáváme svobodu náboženského vyznání. Islám ale NENÍ primárně náboženství. Je to ideologie, které jde o uchopení moci.

Skladem 4 ks
49 Kč
Univerzita bontonu

Univerzita bontonu

Autor: Marie Formáčková, Michaela Zindelová

Pokyny a rady jak se chovat ve společnosti - na slavnostech, u prostřeného stolu, vhodné oblečení pro různé příležitosti.

Skladem > 10 ks
89 Kč
  • Výprodej
Jak udělat revoluci: Zápisky z trestanecké kolonie
(1)

Jak udělat revoluci: Zápisky z trestanecké kolonie

Autor: Naděžda Tolokonnikovová

Původní cena 49 Kč. Sleva 41%. Struhující, burcující a šokující vzpomínky členky skupiny Pussy Riot, jinak též studentky filozofie a aktivistky za lidská práva v Rusku. Obdržela několik mezinárodních cen.

Skladem > 10 ks
29 Kč