Změňte své myšlení a uvažujte jako freak, cvok, blázen, ujeťák, exot. Běžný pohled na svět obracely naruby už předchozí světově úspěšné knihy, Freakonomics (2005, č. Špekonomie 2006) a Superfreakonomics (2010, č. 2010), nyní přicházejí autoři s ještě revolučnějším přístupem založeným na nekonvenčním způsobu uvažování a radí, jak být v myšlení plodnější, tvořivější a racionálnější. Metoda je obecně použitelná a probíraná témata neznají hranic, od byznysu přes filantropii a sport až k politice. Tak odhalíme tajemství úspěchu Japonce, který se stal přeborníkem v pojídání hotdogů, dozvíme se důvod, proč australský lékař spolykal dávku nebezpečných bakterií nebo proč se úspěšný podnikatel pustil do charity podporující plastické operace dětí z chudých rodin z celého světa. To vše v podmanivém a zábavném podání zkušených vypravěčů. "politicky nekorektní a vždy tak trochu nakažlivé, jako pořádný hlt tequily"
- EAN
- 9788074324949
- Kód zboží
- 159959
- Počet stránek
- 264
- Rozměry
- 200 x 130 x 21
- Vazba
- Brožovaná
- Rok vydání
- 2014