00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Popis

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Parametry

  • Typ vazbyVázaná
  • NakladatelSvojtka & Co.
  • Počet stran288
  • Rok vydání2018
  • Rozměry produktu20 x 193 x 253
  • EAN9788025621592
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %

Mohlo by se vám líbit také

  • Cena nižšío 72 %oproti DMOC
(1)

Fotbalový atlas Evropy

Jiří Tomeš

Prozkoumejte všechna zákoutí evropského fotbalu! Ve…

Skladem > 10 ks
DMOC 890 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.249 Kč
  • Cena nižšío 47 %oproti DMOC

Jak posilovat sebedůvěru

Martin Perry

Jednoduchý a efektivní plán na to, jak budovat svou…

Skladem 2 ks
DMOC 279 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.149 Kč
  • Cena nižšío 73 %oproti DMOC

Historie mezi osmičkami

Eva Semotanová

Významné mezníky naší historie se staly v letech, které…

Skladem 2 ks
DMOC 369 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.99 Kč
  • Cena nižšío 73 %oproti DMOC

SOS ve vesmíru

Hermann Woydt

Cílem této knihy je připomenout, že ne všechny výpravy do…

Skladem 2 ks
DMOC 289 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.79 Kč
  • Cena nižšío 43 %oproti DMOC

Zábavné experimenty

Chemie, elektřina, magnetismus, optická iluze, světlo a…

Skladem 2 ks
DMOC 299 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.169 Kč
  • Cena nižšío 77 %oproti DMOC
(1)

Karikaturisti

Pavel Ryška

Šedesátá léta v české karikatuře zdaleka nereprezentoval…

Skladem 1 ks
DMOC 349 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.79 Kč
  • Cena nižšío 87 %oproti DMOC

Najdu tě

Sylvie Samsonová

Původní cena 59 Kč. Sleva 34%. Jste SINGLE a chtěli byste…

Skladem > 10 ks
DMOC 299 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.39 Kč
  • Cena nižšío 92 %oproti DMOC
(1)

Kokršpaněl: Výběr, chov, výcvik, zábava

Judith Böhnke

Kokršpanělové jsou inteligentní, aktivní a překypují…

Skladem > 10 ks
DMOC 229 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.19 Kč