00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Popis

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Parametry

  • Typ vazbyVázaná
  • NakladatelSvojtka & Co.
  • Počet stran288
  • Rok vydání2018
  • Rozměry produktu20 x 193 x 253
  • EAN9788025621592
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %

Mohlo by se vám líbit také

  • Cena nižšío 96 %oproti DMOC
  • Výprodej

Život a sochy Olbrama Zoubka

Dora Čechova

Bilanční rozhovor velkého umělce sochaře Olbrama Zoubka.

Skladem 2 ks
DMOC 259 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.10 Kč
  • Cena nižšío 73 %oproti DMOC

Historie mezi osmičkami

Eva Semotanová

Významné mezníky naší historie se staly v letech, které…

Skladem 3 ks
DMOC 369 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.99 Kč
  • Cena nižšío 73 %oproti DMOC

SOS ve vesmíru

Hermann Woydt

Cílem této knihy je připomenout, že ne všechny výpravy do…

Skladem 2 ks
DMOC 289 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.79 Kč
  • Cena nižšío 25 %oproti DMOC

Lockheed L-10 Electra

Stanislav Dudek, Václav Bejček

Historie významného typu letounu a jeho návrat na evropské…

Skladem 2 ks
DMOC 199 KčDoporučená maloobchodní cena (DMOC) je cena stanovená výrobcem, za kterou zboží prodávají nebo prodávaly obvykle české kamenné obchody.149 Kč