00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč

Popis

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Parametry

  • AutorMiles Young
  • Typ vazbyVázaná
  • NakladatelSvojtka & Co.
  • Počet stran288
  • Rok vydání2018
  • Rozměry produktu20 x 193 x 253
  • EAN9788025621592
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %

Mohlo by se vám líbit také

Vodka

Vodka

Původní cena 69 Kč. Sleva 29%. Historie - Výroba - Značky.…

Skladem > 5 ks
49 Kč
Jak funguje lidská kostra?

Jak funguje lidská kostra?

Peter Abrahams

Od hlavy až k patě, od loktu až po kotník - kniha vás…

Skladem > 10 ks
129 Kč