Celkem
{{item.Name}} {{item.Count}} KS

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Anotace

Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miles Young působil v letech 2009-2016 jako CEO Ogilvy & Mather. Do agentury nastoupil již v roce 1983 a postupně byl členem jak britského, tak světového představenstva. Roku 1995 se stal předsedou Ogilvy & Mather Asia Pacific v Hongkongu. V současnosti řídí New College na University of Oxford a setrvává v agentuře jako nevýkonný předseda představenstva.


Parametry

Parametry produktu

EAN
9788025621592
Autor
Miles Young
Kód zboží
181759
Počet stránek
288
Rozměry
20 x 193 x 253
Vazba
Vázaná
Rok vydání
2018

Knihy za ceny, které nečekáte!

  • Více než 3000 titulů skladem
  • Nízké ceny od 29 Kč
  • Poštovné od 69 Kč
  • Na trhu již 25 let