00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Manipulativní rétorika elektronická kniha

Autor: Wladislaw Jachtchenko
(0)

Hodní už jsme byli, nyní je čas na špičkovou rétoriku –manipulativní, provokativní a zaručeně úspěšnou! Chcete umět skrytě ovlivňovat ostatní ve svůj prospěch?Chcete vystupovat sebejistě, i když nemáte tušení, o čem je řeč?…

Celý popis
    E-knihaManipulativní rétorika
    NedostupnéTento produkt již není možné objednat

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Hodní už jsme byli, nyní je čas na špičkovou rétoriku –
    manipulativní, provokativní a zaručeně úspěšnou!

     Chcete umět skrytě ovlivňovat ostatní ve svůj prospěch?Chcete vystupovat sebejistě, i když nemáte tušení, o čem je řeč?Chcete, aby druzí uvěřili vaší pravdě? 
    Zásada číslo 1: Poznej soupeře.
    Zásada číslo 2: Neber ohledy.
    Zásada číslo 3: Manipuluj dříve, než zmanipulují tebe!
     
    Manipulujeme neustále. Jako děti, kolegové, partneři, rodiče… Manipulace přitom nemusí být nemorální a nemusí škodit ostatním, i když z ní sami máme prospěch. Proto se manipulace nebojte!
     
    Mezinárodně úspěšný trenér rétoriky ve své knize prozrazuje nejúčinnější manipulativní techniky a triky. Dozvíte se, jak si umět vynutit souhlas, jak vzbudit sympatie, ukončit nepříjemné diskuze nebo jak využívat podvodné argumenty a manipulativní řeč těla. Naučíte se také využívat jazykové triky, argumentační klamy a kognitivní zkreslení. S jeho tipy a radami budete mít vždy a všude poslední slovo!

    Parametry

    • ISBN978-80-271-2205-9
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceGrada
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %