Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků?Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí?Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas?Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost?Jak pochopit klientovy potřeby a…
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak se při oslovení potenciálního klienta vyhnout odmítnutí? Jak argumentovat a změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Jak pochopit klientovy potřeby a připravit pro něj prezentaci na míru?
V knížce získáte jednoduchý a skutečně osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem od prvního kontaktu až do úspěšného uzavření obchodu. Autor vychází ze svých dlouholetých zkušeností práce obchodního zástupce a doplňuje je cennými zkušenostmi a poznatky mnoha dalších lidí z praxe, kteří každodenně jednají se zákazníky a klienty. Nabízí praktické návody a krátké příběhy, co dělat a co nedělat, co pomáhá a jak skutečně uspět. Naučíte se zvládnout pět základních fází prodeje, které jsou zásadní pro efektivní komunikaci s klientem.
Knížka je určena všem, kteří chtějí v obchodě působit či v něm již pracují, obchodním zástupcům, pracovníkům v zákaznickém servisu a callcentrech, majitelům a manažerům firem, kteří jednají s klienty, ale také lektorům a trenérům obchodních dovedností. Každý, kdo chce obchodovat se zákazníky, bude mít díky této knize stejnou šanci na úspěch bez ohledu na věk, pohlaví, vzhled, zkušenosti nebo vzdělání.
Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.
0 %
0×
0×
0×
0×
0×
Dostupnost zboží na prodejnách a termíny dodání
Jak prodávat, aby od vás kupovali / Peter Ulčin
Údaje o dostupnosti produktu jsou orientační. Produkty skladem jsou v přímém prodeji a mohou být brzy vyprodány.
Rezervace proběhla úspěšně
Veškeré informace najdete na vašem e-mailu . Děkujeme za vaši rezervaci.
Rezervaci připravíme a pošleme vám e-mail. Na vyzvednutí budete mít 5 dní.