00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte dopravu ZDARMA.

Zobrazit košík

Jak efektivně zvládat hádky v každé situaci elektronická kniha

Autor: Jonathan Herring
(0)

Umění přesvědčit ostatní, ovlivnit je a získat na svou stranu – v dnešní době zcela zásadní vlastnost pro dosažení úspěchu v osobním i profesním životě. Mnozí z nás stále vnímají spory a diskuze jako záležitost, které je třeba se za každou cenu…

Celý popis
    NedostupnéTento produkt již není možné objednat

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Umění přesvědčit ostatní, ovlivnit je a získat na svou stranu – v dnešní době zcela zásadní vlastnost pro dosažení úspěchu v osobním i profesním životě. Mnozí z nás stále vnímají spory a diskuze jako záležitost, které je třeba se za každou cenu vyhnout. Umění vést diskuzi však představuje jednu z nejefektivnějších a nejvíce opomíjených dovedností, kterou můžete v dnešní době disponovat. Zjistíte, jak efektivně předkládat své návrhy, jak přesvědčit ostatní o svém způsobu uvažování, jak neztrácet „nervy“ v ožehavé situaci, jak získat druhé na svou stranu, jak dosáhnout svých cílů, jak se hravě vypořádat s obtížnou situací nebo člověkem, jak být přesvědčiví a jak správně se vyjadřovat. Autor, John Herring, vám vysvětlí, 10 zlatých pravidel vyjednávání, jak se hádat s těmi, které milujeme, jak se hádat se svými dětmi, jak si správně stěžovat a jak si nenechat nic líbit. Objevte způsob, jak efektivně, pozitivně a přesvědčivě vyjednávat a těšte se z úspěchu, který vám to přinese.

    Parametry

    • ISBN978-80-247-4267-0
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceGrada
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %