Celkem
{{item.Name}} {{item.Count}} KS

Cviky a protahování při sedavém zaměstnání

Anotace

Zatočte s bolestí zad způsobenou dlouhodobým sezením! Pomocí jednoduchých cviků, které můžete snadno provádět v kanceláři či doma, předejdete i vážnějším problémům.
Sezení je někdy označováno jako „nové kouření“. Je podobně nebezpečné – nenápadně poškozuje zdraví a zkracuje život. Často sedíme nejen v zaměstnání, ale i cestou do práce a doma u televize nebo počítače. Zasportovat si dvakrát týdně nic nezachrání! Důležité je dělat si při sezení přestávky, krátce si zacvičit a více chodit.
Tato příručka nabízí vše potřebné k tomu, abyste se i v kanceláři udrželi v pohybu a zdraví. Představuje jednoduché, ale velmi účinné cviky pro posílení a mobilizaci různých částí těla, pro protahování a automasáže, které vám efektivně a snadno pomohou při problémech způsobených dlouhým sezením a umožní vám předejít dlouhodobým škodám. Autorem této knížky je zkušený lektor školy zad a odborník na funkční trénink a podporu zdraví na pracovišti.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Frank Thömmes je vystudovaný učitel tělocviku a absolvent řady kurzů pro trenéry a terapeuty. Po celém světě je žádaným přednášejícím a školitelem v oblasti funkčního tréninku. Spolupracuje s mnoha firmami a institucemi a prosazuje nové trendy na poli moderních a inovativních pohybových koncepcí ve firmách. Je autorem několika příruček, jak se věnovat fitness.


Parametry

Parametry produktu

EAN
9788024734934
Autor
Frank Thömmes
Kód zboží
178043
Počet stránek
128
Rozměry
206 x 143 x 8
Vazba
Brožovaná
Rok vydání
2018

Pomozte nám zlepšit e-shop
Podělte se s námi o své dojmy z nového
e-shopu LEVNÉ KNIHY