00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Nakupte ještě za 749 Kč a máte poštovné ZDARMA.

Zobrazit košík

Finanční jednohubky elektronická kniha

Autor: Michal Skořepa
(0)

Je bydlení v nájmu vyhazováním peněz z okna? K čemu je nám bitcoin? Zaslouží si OSVČ daňové výhody? Jaká jsou tři základní pravidla správného zacházení s penězi? V ruce držíte pomyslný talíř s druhou porcí jednohubek, tedy odpovědí na otázky, které…

Celý popis
    NedostupnéTento produkt již není možné objednat

    Potřebujete pomoct s výběrem?

    Rádi vám poradíme
    (Po-Pá 9:00-16:00)

    Popis

    Je bydlení v nájmu vyhazováním peněz z okna? K čemu je nám bitcoin? Zaslouží si OSVČ daňové výhody? Jaká jsou tři základní pravidla správného zacházení s penězi? V ruce držíte pomyslný talíř s druhou porcí jednohubek, tedy odpovědí na otázky, které občas napadnou každého z nás. A podobně jako v první porci (která měla u čtenářů velký úspěch, takže se dočkala dokonce dotisku), i tentokrát jde o odpovědi jednoduché a jasné, bez teoretických pouček – jak se sluší na autora, který má za sebou zkušenost s psaním jak vysokoškolských učebnic, tak ekonomických pohádek pro malé děti. Autor se tentokrát zaměřuje trochu méně na makroekonomická témata a víc pozornosti věnuje “malému” světu našich peněženek, úspor a útrat. Často nabízí svůj pohled na danou věc, ale současně dává čtenářům dost informací na to, aby si udělali svůj vlastní názor. Populární formou tak v dalších oblastech posiluje ekonomickou gramotnost české veřejnosti, tolik potřebnou pro budoucí prosperitu této země.

    Parametry

    • ISBN978-80-271-3057-3
    • Jazykcs
    • Výrobce / DovozceGrada
    Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

    Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

    0 %