00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

Čtvrtý stav audiokniha

Autor: Jeffrey Archer
(0)

Boj dvou tiskových magnátů na život a na smrt. Lubji Hoch, chlapec z chudé židovské rodiny, uteče před nacisty a změní si jméno na Richard Armstrong. Po úspěšné kariéře v britské armádě přebírá noviny, které se zmítají v problémech, a s…

Celý popis
  • Rok vydání2021
Audio knihaČtvrtý stavUkázka z knihy
350 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Boj dvou tiskových magnátů na život a na smrt.Lubji Hoch, chlapec z chudé židovské rodiny, uteče před nacisty a změní si jméno na Richard Armstrong. Po úspěšné kariéře v britské armádě přebírá noviny, které se zmítají v problémech, a s neslýchanou bezohledností začíná budovat své mediální impérium.Mezitím se Keith Townsend, syn milionáře vystudovaný v Oxfordu, vrací z Londýna do Austrálie, aby převzal otcovy noviny. A má podobně zuřivé ambice jako Richard.Když oba muži začínají bojovat o nadvládu nad světovou mediální scénou, zjistí, že jsou perfektními protivníky se stejnou genialitou, touhou po moci a penězích, ambicemi a neexistujícími morálními zábranami. Jejich rivalita je přivede na pokraj finančního krachu a nakonec i k poslednímu zúčtování, kde se jeden z nich stane nejmocnějším mužem světa a ten druhý podlehne tragickým důsledkům tohoto nelítostného boje.Tento napínavý thriller s rychlým spádem plný prestiže, arogance, korupce a podvodů byl inspirován rivalitou mediálních magnátů Ruperta Murdocha a Roberta Maxwella.

Parametry

  • Délka22 hodin 48 minut
  • InterpretLadislav Cigánek
  • Jazykcs
  • NakladatelSAGA Egmont
  • Rok vydání2021
  • EAN9788726491401
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %